söndag 14 april 2013

Liebster Blog Award

Från tre av mina favoritbloggar, Bokomaten, Hermia says och Snowflakes in rain, har jag fått Liebster Blog Award! Tack så mycket! Här kommer mina svar på den korta enkäten.
 Vad ville du bli när du var liten?
Astronaut och/eller författare.
Vad är du idag?
Mjukvarutestare och kulturälskare.
Vart vill du helst resa?
Till New York. Teatrar, konserter, muséer och spännande butiker!
Var ser du dig själv om fem år?
Läsande en godnattsaga för söta små barn.
Rött eller vitt?
Rött.
Sommar eller vinter?
Sommar. Kommer den inte snart?!
Skog eller hav?
Hav, fast hellre stora städer.
Vad gör dig ledsen?
När människors förhoppningar krossas.
Vad är det bästa du vet?
Att prata och skratta med människor jag respekterar och tycker om.

3 kommentarer:

Bokomaten.. sa...

Och från mig, hör du.:)

Hermia Says sa...

Astronaut! :)

Jenny B sa...

Bokomaten, det var INTE meningen att glömma dig!!! Tack för att du sade till. :)